Agencja kreatywna specjalizująca się w strategii marki i kreacji cyfrowej.
W marketingu rozróżniamy różne rodzaje strategii kampanii marketingowo- reklamowej. Wybór rodzaju strategii zależy od konkretnych celów klienta.
Podstawowe rodzaje kampanii:
ATL czyli Above the Line - oznacza strategię działan marketingowych prowadzonych w mediach tradycyjnych na skalę publiczną i masową czyli np. reklama w radiu, telewizji, prasie, outdoor i indoor.
BTL czyli Below the Line - ta strategia skierowana jest do konkretnego klienta. Nie jest ona nakierowana na środki masowego przekazu. W tej strategii zawierają się takie nośniki reklamy jak POS/POP (punkty sprzedaży), emailing bezpośredni czy dowolna forma kontaktu bezpośredniego. Reklama w tej strategii skierowana jest do konkretnego klienta o którym wiemy że jest już wstępnie zainteresowany naszymi usługami. W tej strategii zawiera się także udział w targach reklamowych na które przychodzą tylko zainteresowane osoby.
Nasz dział reklamy i marketingu może zająć się dowolną strategią reklamową Twojej firmy i przeprowadzić jej realizację.
Jak pracujemy
Research i analiza
Każdy projekt zaczynamy od analizy potrzeb naszego klienta, zaawansowania konkurencji i obecnych trendów.
UI/UX
Ważne są dla nas inspiracje klienta, ale koniec końców to nasz Artdirector przedstawia koncepcje gwarantującą sukces.
Development
Na tym etapie nie ma kompromisów - bazując na specyfikacji nasz Development Team Leader dobiera technologię i rozwiązanie na miarę potrzeb i budżet klienta.
Stała współpraca
Nasza praca nie kończy się na oddaniu serwisu. Promujemy, doradzamy, rozwijamy - dbamy!